Τετάρτη 15 Μαΐου 2019

O DUALFO ανοίγει τη δεύτερη μέρα του Φεστιβάλ Αναιρέσεις στη Πάτρα

25 ΧΡΟΝΙΑ ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΑΝΑΙΡΕΣΕΙΣ ΠΑΤΡΑΣ

Νότιο Πάρκο 7-8 Ιουνίου

ΜΕΣΑ ΣΤΗ ΣΙΩΠΗ ΕΡΧΟΜΑΣΤΕ ΜΕ ΔΥΝΑΜΗ
ΕΙΜΑΣΤΕ ΤΟ ΦΩΣ ΣΤΑ ΕΡΕΙΠΙΑ ΕΝΟΣ ΚΑΜΕΝΟΥ ΚΟΣΜΟΥ!



"Dualfo το καλλιτεχνικό, Δημήτρης το κανονικο μου όνομα. Μετά από αρκετά χρόνια ενασχόλησης με την μουσική, είτε ως μουσικός, είτε ως φαν άλλων μουσικών, πήρα την αποφαση πριν 3 χρόνια να κάνω τα πρώτα βήματα μου στη Hip Hop σκηνή. Στόχος μου, ήταν να εκφράσω τις δικές μου αρχικά σκέψεις, στη συνέχεια όμως και τους προβληματισμους των γύρω μου. Μέσω του στίχου , πάνω σε aggressive κυρίως παραγωγές, στοχεύω στην μουσική εκτόνωση."

Διοργάνωση: νεολαία Κομμουνιστική Απελευθέρωση, Νέο Αριστερό Ρεύμα για τη Κομμουνιστική Απελευθέρωση


anaireseis.patras@gmail.com